domingo, 23 de enero de 2011

Pizarra Dixital II

Esquema da cuarta sesión:


1.      Smart Notebook 10.
1.1.Barra de ferramentas. 
      1.1.1.      Captura. O contido queda no portapapeles. Opcións: seleccionar rectángulo, ventana, toda páxina, selección a man alzada.
1.2.Barra de menús.
1.3.Fichas laterais (páxinas-grupos, Galería, Adxuntos, propiedades).
1.4.Trazos e obxectos: imáxenes, rotuladores, formas, líñas, sombra pantalla, texto.
1.5.Obxectos con texto manuscrito (recoñecer texto).
1.6.Duplicar infinito.
1.7.Plantillas. Ver en Galería: mostra de galería: fondos e temas. Pódese crear unha plantilla para gardar en Galería (gardar páxina como elemento de galería).
1.8.Smart Notebook Print Capture. Permite agregar arquivos multipáxinas enteiras dende outras aplicaciones. Abrir o arquivo que queiras engadir: Imprimir: Seleccionar Smart Notebook Print Capture: imprime cara arquivo Notebook.
1.9.Gravar páxina (propiedades: gravar páxina: iniciar gravación)
1.10.Gravadora. Permite crear un arquivo de vídeo de todo o que fas na pizarra.
1.11.Reprodutor de vídeo. Para que funcione precísase ter conectada a pizarra ao ordenador. Permite escribir ou debuxar mentras se reproduce un vídeo.
1.12.Táboas. Pódese insertar ou debuxar con lápiz e despóis recoñecela.
1.13.Lesson Activity Toolkit. Colección de recursos interactivos. Cada plantilla flash ten un botón EDIT para configurar actividade e botón AXUDA para instruccións. PASSWORD (poñer contrasinal para que ninguén modifique).
1.14. Arquivos flash: Insertar. Exemplo de páxina para descargar arquivos flash (http://ceslava.com/blog/ejemplos-y-archivos-flash-para-descargar-cristalab/).

2.      Notebook Express. Aplicación online para visualizar e editar actividades Notebook. (http://express.smarttech.com/)

3.      Exercicios.

Ponente: José Luis Martínez Lorenzo
Fecha 19-01-2011